the why, the about, the one-buttock-living

o să se numească stay colored
și va fi despre lucruri care inspiră
despre cum oamenii ar trebui să facă tot ce pot
ca să-și păstreze pasiunea
entuziasmul
sufletul
pentru că... that's the only time that life happens
when you are moved, when you feel connected

Încep prin a vă propune un filmuleț TED în care Benjamin Zander explică mai frumos decat aș putea eu vreodată la ce mă refer.

Măsura în care îți strălucesc ochii mi se pare un barometru destul de bun pentru a-ți evalua viața.


"I will never say anything that couldn't stand as the last thing I ever say"


2 comentarii:

Andreea said...

Felicitări pentru noul blog și la cât mai mulți cititori!

Am savurat fiecare secundă din video-ul pe care l-ai ales. Truly inspiring! Am reținut o întrebare ce ne poate fi de foarte mare folos:
Who are we being that our children's eyes are not shining?

Laura said...

Multumesc Andreea :)

Oare cum ar fi o lume in care toata lumea isi pune problema asta? Who am I being that everyone else's eyes are not shining?

Post a Comment